Skousen Kokkedal

”Der har været hurtig respons, og Kim havde sat sig grundigt ind i vores behov.”

Udfordring

Skousen Kokkedal er en gren af Danmarks største hvidevareforretning, koncernen Skousen. Herigennem har de en stor indbygget kundekreds og det dertilhørende ry om at sælge hårde hvidevarer i deres lokalområde til høj kvalitet og lave priser. Hovedkontoret hos Skousen fokuserer hovedsageligt på online markedsføring. Vores fokus har derfor været på klassisk markedsføring. Herudover ønskede Skousen Kokkedal en forretnings- og markedsføringsstrategi som løber over 1 år. Vi har fokuseret på følgende emner:

Løsninger

Forretningsudvikling

Markedsføring

Offline

  • Reception
  • Avis – En helside i Kokkedal avisen
  • Julegaver til samarbejdspartnere
  • Netværksmøder i lokalområdet (Kokkedal / Hørsholm / Rungsted)

Online

Resultater

Vores offline-strategi vil sørge for en større synlighed i Skousen Kokkedals lokalområde, hvor størstedelen af deres relevante kundekreds befinder sig. En udvidet værktøjskasse i virksomhedens online markedsføring vil dog samtidig opdatere marketingsstrategien. I vores samarbejde med Skousen har vi udarbejdet en forretningsudvikling, hvor alle ovenstående emner er uddybet. Hertil har vi lagt en time-line for hvilke emner, der skal implementeres hvornår efter relevans.

Udtalelse

“Rosendal & Co’s konsulenter har været nærværende og fokuseret på, hvordan de kunne optimere vores virksomhed igennem hele strategiforløbet. Der har været hurtig respons, og Kim havde sat sig grundigt ind i vores behov, og hvad der kunne gøres af forbedringer.”

Gustav Aller

Direktør