Valby Tand

”Væksthuset Rosendal & Co har igennem denne proces været meget professionelle og nytænkende.”

Udfordring

Valby Tand – Tandlægerne ved Valby Station ønskede at forny deres online tilstedeværelse, brand og de visuelle rammer for klinikken. Fornyelserne skulle danne rammer for bedre retention og acquisition af kunder.

Valby Tand ønskede en brugervenlig hjemmeside med en indbygget mulighed for at bestille tid over nettet. Udover at vi naturligvis leverede opsætning og produkt, samarbejdede vi også med kunden i forhold til at sikre at gældende persondatalovgivning er overholdt i forbindelse med det elektroniske bookingsystem.

Virksomheden fik produceret grafiske og trykte materialer hos os og vores samarbejdspartnere. Derudover fik de lavet skræddersyet markedsføring, der blandt andet omfattede renskrivning og optimering af tekstindhold og professionel søgemaskineoptimering (SEO). Vi stod derudover også for udarbejdelse af et tidssvarende, GDPR-compliant privatlivspolitik om cookies og datarettigheder ved brug af hjemmesiden, samt fagsprogteknisk oversættelse fra engelsk til dansk.

Løsninger

Væksthuset Rosendal & Co lavede en vækstplan samt organisk marketingløsning, som omfattede implementering af følgende:

Forretningsudvikling og Kommunikation

  • Udvikling af kommunikation til at styrke kernefortælling og fremhøve USP’er
  • Automatiseret mail til reputation management
  • Opsætning af indhold og opsætning af infoskærm i klinikken
  • Visuel identitet og logo

Digital Strategi

Marketing

  • Grafisk materiale i form af billeder af personale og klinikken samt introduktionsfilm af klinikken
  • Grafisk materiale til gadeskilt samt special designede plakater til opgang og klinik
  • Udvikling af SoMe strategi

Udtalelse

“Væksthuset Rosendal & Co har igennem denne proces været meget professionelle og nytænkende i deres tilgang til at skabe en relevant digitalomstilling for vores klinik. Vores kreative rammer blev også styrket, idet Væksthuset Rosendal & Co skabte unikke billeder og logo til vores klinik samt relevant content til vores infoskærm – som de i øvrigt også fik implementeret. “

Martin Heiden

Medejer