GUIDEN TIL VÆKST 2020

Som selvstændig iværksætter kender du scenariet: Du tænker forretning fra du står op til du går i seng. Du ved, at dit produkt er helt i top, og ingenting burde stoppe dig. Måske lige bortset fra det der med markedsføring og forretningsudvikling.

En hjælpende hånd til iværksætteren

Hvordan får du egentlig overbevist kunderne om, at de skal købe dit produkt frem for konkurrenternes? Og hvordan kan du være sikker på at nå dine forretningsmål, så din virksomhed bliver ved med at vækste? Vi kender det selv – det kan være svært at bevare overblikket over hele forretningen og samtidig vækste virksomheden.

Med mange års erfaring som selvstændig kender Væksthuset Rosendal & Cos direktør Kim Rosendal alt til udfordringerne i små og mellemstore virksomheder. Han har ofte selv kunne bruge en hjælpende hånd til at få styr på markedsføringen og forretningsudviklingen, men han har aldrig helt kunne finde de rigtige værktøjer.

Håndsrækning til handlingsplan

Derfor har han nu taget sagen i egen hånd. Han har forfattet ’Guiden til Vækst 2020’, som er en håndsrækning til dig, der mangler konkrete værktøjer til at arbejde med din marketing og forretningsudvikling. I bogen får du hjælp til at udarbejde dine egne handlingsplaner. Dermed kan du få styr på din marketing og forretningsudvikling og sikre dig, at din virksomhed vækster.

Bestil din bog i dag, og bliv godt klædt på til det, der virkelig betyder noget: At få succes med din virksomhed.

En hjælpende hånd til iværksætteren
Som selvstændig iværksætter kender du scenariet: Du tænker forretning fra du står op til du går i seng. Du ved, at dit produkt er helt i top, og ingenting skal stoppe dig. Måske bortset lige fra det der med markedsføring og forretningsudvikling.

For hvordan får du egentlig overbevist kunderne om, at de skal købe dit produkt frem for konkurrenternes? Og hvordan kan du være sikker på at nå dine forretningsmål, så din virksomhed bliver ved med at vækste? Vi kender det selv – det kan være svært at bevare overblikket over hele forretningen og samtidig vækste virksomheden.

Med mange års erfaring som selvstændig kender vores direktør Kim Rosendal alt til udfordringerne i små og mellemstore virksomheder. Han har ofte selv kunne bruge en hjælpende hånd til at få styr på markedsføringen og forretningsudviklingen. Men han har aldrig helt kunne finde de rigtige værktøjer.

Derfor har han nu taget sagen i egen hånd. Han har forfattet ’Guiden til vækst’, som er en håndsrækning til dig, der mangler konkrete værktøjer til at arbejde med din marketing og forretningsudvikling. Få hjælp til at udarbejde dine egne handlingsplaner. Så kan du få styr på din marketing og forretningsudvikling og sikre dig, at din virksomhed vækster.

Bestil din bog i dag, og bliv godt klædt på til det, der virkelig betyder noget: At få succes med din virksomhed.